eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMultibank - mozna zalatwic wszystko, pod warunkiem, ze opisza najpierw to gazety › Re: Multibank - mozna zalatwic wszystko, pod warunkiem, ze opisza najpierw to gazety
    From: BI <f...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Multibank - mozna zalatwic wszystko, pod warunkiem, ze opisza najpierw
    to gazety
    Date: Fri, 19 Jun 2009 10:46:18 -0700 (PDT)

    On 19 Cze, 19:27, "Marcin" <u...@u...eu> wrote:
    > Witam,
    >
    > http://gospodarka.gazeta.pl/pieniadze/1,29577,673563
    7,Wygral_z_bankie...

    > Czyli w BRE (Multibank) moze dojsc do uznania reklamacji,
    > pod warunkiem, ze napisza o tym najpierw w prasie.
    > Ttoche to smutne, ze bank sie szarpie z klientem o sporne
    > grosze a traci na wizerunku duzo wiecej przez takie artykuly.
    > Chociaz moze juz w BRE (Multibank i mBank)
    > doszli do wniosku, ze maja tak kiepska opinie iz
    > nic nie zaszkodzi.
    >
    > Pozdrawiam,
    > Marcin

    Jeśli chodzi o załatwianie reklamacji, chcę pochwalić Getin Bank.
    Miałem tam nieodnawialną lokatę na znaczną kwotę, z której środki z
    powodu błędu pracownika wróciły na mój ROR w innym banku z 3-dniowym
    opóźnieniem. Złożyłem reklamację z wnioskiem o wypłacenie odsetek za
    okres tych kilku dni od zakończenia lokaty do dnia jej przelewu na mój
    rachunek. Po kilku dniach (wczoraj) stwierdziłem, że bank bez
    protestów przelał na moje konto wnioskowane odsetki (liczone od lokaty
    i całości uzyskanych z niej odsetek) oprocentowane na 8% tj .tyle ile
    wynosiło nieistniejące już oprocentowanie lokaty głównej. Zgodnie z
    mają sugestią pobrano nawet podatek Belki, ale kilkadziesiąt zł
    otrzymałem na czysto. Gdy słyszę jak klienci walczą z BRE i innymi
    bankami, jestem mile zaskoczony postawą Getin.
    Pozdrawiam
    Fabian