eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[Multibank] Ideal (?) siegnal bruku... [dlugie sie zrobilo] › Re: [Multibank] Ideal (?) siegnal bruku... [dlugie sie zrobilo]
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!news2.icm.edu.pl!mim
    uw.edu.pl!news.mimuw.edu.pl!news.internetia.pl!news.astercity.net!news.aster.pl
    !not-for-mail
    From: Internet User <u...@i...org>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [Multibank] Ideal (?) siegnal bruku... [dlugie sie zrobilo]
    Date: Mon, 12 Jan 2004 09:52:13 +0100
    Organization: Aster City Cable
    Lines: 17
    Message-ID: <bttn80$2ifo$1@mamut.aster.pl>
    References: <btnc2m$csv$2@atlantis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: acc90-17.acn.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: mamut.aster.pl 1073897537 84472 62.121.90.17 (12 Jan 2004 08:52:17 GMT)
    X-Complaints-To: a...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 12 Jan 2004 08:52:17 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <btnc2m$csv$2@atlantis.news.tpi.pl>
    X-Tech-Contact: u...@a...pl
    X-Accept-Language: pl, en-us, en
    X-Server-Info: http://www.aster.pl/news/
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.0; PL; rv:1.5) Gecko/20031013
    Thunderbird/0.3
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:277397
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik Beniowa napisał:

    > Wydaje mi sie, ze w Multi coraz bardziej widac, iz nie radza sobie po prostu
    > z obsluga tak duzej liczby klientow (i rosnacej liczby produktow). Zeby
    > zostac w miare przyzwojcie obsluzonym, trzeba po prostu miec Aquariusa.

    Dokladnie tak samo jest w innych placowkach. Bardzo rzadko odwiedzam
    bank, tylko jesli musze. A jak juz odwiedzam to zazwyczaj mam malo
    czasu. Niestety, od kilku miesiecy czas wizyty w oddziale Multibanku
    dramatycznie sie wydluzyl. Wzrosla tez niekompetencja.

    Poradzilem sobie z tym! Zmienilem konto na Aquariusa i teraz wszystko
    zalatwiam od reki. Nie zdazylo mi sie czekac w kolejce dluzej niz
    minute. A pracownik, ktory mnie osluguje byl zawsze kompetentny.

    Piotr

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1