eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMoże jest ktoś z Warszawy? [Raiffi] › Re: Może jest kto? z Warszawy? [Raiffi]
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.nask.pl!new
    s.nask.org.pl!news.internetia.pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!ne
    ws.tpi.pl!not-for-mail
    From: "_Mark_" <s...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Może jest kto? z Warszawy? [Raiffi]
    Date: Sat, 22 Dec 2007 15:55:10 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 24
    Message-ID: <fkj8jk$nvb$1@atlantis.news.tpi.pl>
    References: <fk8p04$i3i$1@atlantis.news.tpi.pl> <fkhcpn$44r$1@news.wp.pl>
    <fkiqft$aof$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <l...@4...com>
    NNTP-Posting-Host: abep65.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1198335412 24555 83.7.27.65 (22 Dec 2007 14:56:52 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 22 Dec 2007 14:56:52 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3138
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3198
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:433167
    [ ukryj nagłówki ]

    Jarek Andrzejewski wrote:
    > On Sat, 22 Dec 2007 11:54:35 +0100, "_Mark_" <s...@o...pl> wrote:
    >
    >> Wpakowałem się sam :( Nie jest proste zrezygnować z tych usług z
    >> dnia na dzień, jeśli bank nie odpowiada na pisma, reklamacje, prośby
    >> o jakikolwiek
    >
    > z dnia na dzień to może nie, ale przecież wysłanie poleconym
    > wypowiedzenia umowy + czas określony w regulaminie powinny definiywnie
    > zakończyć sprawę.

    Też tak myślałem. W innych bankach to działa. W Raiffeisen miesiącami
    wypierają się że otrzymali pismo _o_danej_treści_ listem poleconym. Listami,
    telefonami, formularzami z www i z tego w systemie transakcyjnym, nie da się
    załatwić nic. Zero reakcji. Na wizytę w oddziale nie mam czasu, ani
    możliwości (mieszkam daleko i pracuję). Jak mam spłacić zadłużenie na KK
    kiedy reklamacja ponad miesiąc nie jest rozpatrzona? Ile spłacić, aby zamkąć
    KK?
    Ponad tydzień temu "konsultant" nie chciał nawet zablokować kart i
    zażartował, że ktoś się skontaktuje pilnie w tej sprawie. Ale mnie te żarty
    Raiffeisen już nie bawią :(

    pzdr

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1