eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMój MasterCard + PIN do sąsiada? Jaka reklamacja? › Re: Mój MasterCard + PIN do sąsiada? Jaka reklamacja?
  • Data: 2015-10-04 10:52:35
    Temat: Re: Mój MasterCard + PIN do sąsiada? Jaka reklamacja?
    Od: a...@g...com szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > przekoloryzowałem w tytule lecz .. ko wie gdzie jest moja karta?
    > Na koncie MeritumBank (AliorBank - po przejeciu) mam datę aktywacjki
    > 31/07/2015 - MasterCard.

    Rozumiem, że ktoś obcy aktywował twoją kartę MC? Lepiej sprawdź jeszcze raz, bo
    Meritum wysyłał nowe karty od sierpnia, jeśli dobrze pamiętam.

    > Problem w tym, że ja Master Card do tej pory nie otrzymałem (ani karty ,ani
    > PINu), adres korespondencyjny jest co prawda ustawiony na moja teściową (nie
    > wiem czemu bo podawałem inny!), ale teściowa wyjechała kilka dni temu (mamy
    > poaździernik!) zagramanicę i nic mi niee przekazywała (a dzwoni zaraz jak
    > cos do mnie).

    Do mnie nie doszedł PIN do nowej karty. Po prostu zaktualizuj adres korespondencyjny
    w systemie transakcyjnym, a potem zadzwoń na infolinię MeritumBank i wyjaśnij, że nie
    otrzymałeś karty i/lub PINu. Zastrzegą starą kartę MC i wyślą nowy komplet karta+PIN
    na zaktualizowany adres. U mnie nowa karta z PINem doszła w około 1,5 tygodnia.

    > Co mam napisac w reklamacji (papierowej) do banku? Jakich ch..w im nawsadzac
    > by wszelkie wypłaty z mojego konta mnie nie obciążały?

    Przede wszystkim zastrzeż kartę MC, która do ciebie nie doszła.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1