eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMilleKredyt DOM - najlepszy kredyt hipoteczny wg BusinessWeek › Re: MilleKredyt DOM - najlepszy kredyt hipoteczny wg BusinessWeek
  • Data: 2004-12-11 13:42:30
    Temat: Re: MilleKredyt DOM - najlepszy kredyt hipoteczny wg BusinessWeek
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    rsa127 <r...@p...onet.pl> wrote:
    > Oczywiście wiem. Jednak nie chce mi się zakładać eMAXa (nawet plus).
    > Na tyle dobrze znam swoje przepływy gotówkowe, że radzę sobie w
    > innych bankach lokatami krótkoterminowymi (też z automatycznym
    > odnowieniem). A środki luźne trzymam w Fortisie (ePakiet), gdzie jest
    > 3,5%, darmowe przelewy i darmowe wypłaty ze wszystkich bankomatów.
    > mBank mam już teraz otwarty tylko dlatego, że nie chce mi sie go
    > zamknąć (kiedyś większość operacji i środków miałem właśnie tam).

    Na aktywnego klienta nie ma rady - zawsze sie znajdzie ktos, kto da troche
    wiecej.
    Zauwaz, ze z ePakiet placisz 8 zl - wiec ta roznica 1,5% to musi byc dosc
    duza, zeby sie zwrocila (inna sprawa bankoamty - ja to rozwiazalem BOSiem -
    ale jak podwyza do 7 zl to nie wiem czy sie nie przeprosze z Fortisem
    ponownie - no ale ta VC...) :)

    Zadbaj o swoje pieniądze!