  • Data: 2015-03-22 21:06:48
    Temat: Re: Meritum "monitoruje" przelewy?
    Od: Konfabulator Konfabulatorski <k...@1...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Nie do każdego dzwonią od tej samej kwoty. Kiedyś puszczałem większe przelewy od 40,
    kilkukrotnie większe i raz zadzwonili, a potem przestali. Dzwonili oczywiście, gdy
    te pieniądze były już nieosiągalne na koncie docelowym (zapłacona fv w jeszcze innym
    banku), więc stornować to oni sobie mogą wtedy mózgi co najwyżej. Wytknąłem im to, to
    może dlatego już nie dzwonią.