  • Data: 2013-01-21 21:49:12
    Temat: Re: Meritum konto oszczędnościowe 5 %
    Od: osa <w...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-01-21 21:23, TrzyLinie pisze:
    > Obstawiam, że Optima wyskoczy jak Filip z konopi dzień po zakończeniu
    > aktualnych promocji z czymś nowym.

    Oby!

    > Ale jak zwykle liczyć się to będzie dla "nowych środków"
    > albo nowych klientów - warto tuż przed końcem, albo kilka dni przed
    > końcem aktualnej promocji wyczyścić konto, żeby wszystkie środki były "nowe".

    Dobrze prawisz :) Ostatnio zupełnie przypadkiem kilka dni przed osłoną
    promocji wyczyściłem konto... i wszystko wróciło już jako 'nowe' środki.
    1.02 trzeba będzie się prewencyjnie ewakuować i na weekend przerzucić na
    jakieś inne KO... szkoda mi tylko zerwać lokatę bezkarną na 6.5% więc
    zostawię licząc, że w ewentualnej promocji będą patrzyli na konta, nie
    lokaty... wiem, jestem niepoprawnym marzycielem ;)