eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMechanizm wykrywania fraudu › Re: Mechanizm wykrywania fraudu
  • X-Received: by 2002:aca:6102:: with SMTP id v2mr10339676oib.41.1561392407095; Mon, 24
    Jun 2019 09:06:47 -0700 (PDT)
    X-Received: by 2002:aca:6102:: with SMTP id v2mr10339676oib.41.1561392407095; Mon, 24
    Jun 2019 09:06:47 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!2.eu.feeder.erj
    e.net!4.us.feeder.erje.net!feeder.erje.net!weretis.net!feeder6.news.weretis.net
    !feeder.usenetexpress.com!feeder-in1.iad1.usenetexpress.com!border1.nntp.dca1.g
    iganews.com!nntp.giganews.com!m24no726953qtm.0!news-out.google.com!4ni679qtw.1!
    nntp.google.com!m24no726942qtm.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegr
    oups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Mon, 24 Jun 2019 09:06:46 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <5d0f51d1$0$17347$65785112@news.neostrada.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=199.202.9.250;
    posting-account=jnRHMAoAAACB5EawItMhNTZMy_yOF2XE
    NNTP-Posting-Host: 199.202.9.250
    References: <5d0f51d1$0$17347$65785112@news.neostrada.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <d...@g...com>
    Subject: Re: Mechanizm wykrywania fraudu
    From: s...@g...com
    Injection-Date: Mon, 24 Jun 2019 16:06:47 +0000
    Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Lines: 20
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:643315
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu niedziela, 23 czerwca 2019 05:17:55 UTC-5 użytkownik cef napisał:
    > Czy banki mają automatycznie w systemie
    > sygnalizację zdarzeń nietypowych?
    > Np użycie karty w innym miejscu niż logowanie do systemu.
    > I czy jest jakiś automatyzm czy schemat reakcji?

    Maja, ale nie powiedza jak dziala.
    Mi kiedys zablokowalo konto mimo ze nie robilem nic dziwnego. Ot dzialalo a po 5
    minutach napisalo ze nie i mam se na infolinie dzwonic.
    Zablokowalo mi liste hasel jednorazowych i trza bylo od zera inicjalizowac dostep
    (nie mialem zmienionego numeru telefonu po zmianie operatora).

    Innym razem stwierdzilo ze logowalem sie zbyt czesto z odleglych komputerow
    (zmienialem sobie VPN na dosyc odlegly i testowalem nieco).

    A co do transakcji to mi sie nie trafilo zeby mi ja odrzucilo z blachego powodu.
    Ale czytalem ze czasem bank dzwoni zeby sie upewnic czy taka transakcja byla i to
    dany klient ja inicjowal.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1