    From: "Piter" <p...@t...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Mbank - plany na przyszłość
    Date: Thu, 14 Oct 2004 15:47:58 +0200

    "Michał 'Amra' Macierzyński" wiadomości news:cklusm$22f$1@news.onet.pl

    Jestem osobą nie pracującą (cały czas się uczę) więc dla mnie każda
    najmniejsza kwota w lewą czy prawą stronę jest ważna więc też obawiam się
    wszelakich opłat jakie Mbank może a nie musi wprowadzić.

    ODPUKAĆ. Jeżeli Mbank by wprowadził opłaty np. za kartę VISA ELECTRON to
    jaka jest najlepsza alternatywa dla takiej osoby jak ja? Osobiście myślałem
    nad VB Direct ale trochę mnie dobiła świadomość pobieranej opłaty za wypłaty
    z bankomatów poniżej 400 zł w wysokości 1.50 zł :( Gdy by włodarze tego
    banku to zmienili było by naprawdę lux. Pozdrawiam.