  • 1. Data: 2016-02-29 20:58:53
    Temat: Re: Marzyciele wystąp!!
    Od: n...@p...pl

    czy akcja specjalna dotyczy tylko osób które mają wolne środki do ulokowania?
    a może wystarczy otworzyć konto i natrzaskać obrót kartowy?

  • 2. Data: 2016-03-01 00:01:16
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    <n...@p...pl> 4...@g...co

    : czy akcja specjalna dotyczy tylko osób które mają wolne środki do ulokowania?
    : a może wystarczy otworzyć konto i natrzaskać obrót kartowy?

    Aleś marudny!!! Łan tałzen plnów na 3 miesiące!
    Za to 3 dychy ode mnie, 5 dych od Agory i 4%...
    W sumie jakieś 88 plnów od inwestycji 1 tałzena. :)
    Ponad 35% zysku w rocznej skali.

    Zapewne niejeden bank daje taki limit za free.
    A nawet za %%% -- też warto. Za chyba 20 plnów
    miesięcznie można mieć w Citi 10kpln, więc za
    2 pln -- 1kpln, czyli 6plnów za 3 miesiące...
    Tylko nie wiem, czy taką drobnicę można dostać...

    Weź kartę w Citi (jeśli nie masz) a dostaniesz tablet...
    Tablet sprzedaj -- zyskasz parę setek...
    Tak grosz do grosza i masz ten tałzen, nie łan... ;)

    Albo zacznij zarabiać z Agorą -- ze 2 setki wpadną miesięcznie.

    Myśl o sporcie, ;) nie o zarobku -- łatwiej zniesiesz trudy ziemskiej peregrynacji.
    ;)

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'

  • 3. Data: 2016-03-01 10:25:38
    Od: n...@p...pl

    > Aleś marudny!!!

    okey, marudny czy nie marudny, ale wolnych środków
    do ulokowania nie mam i pewnie w tym roku nie będę
    mieć... (nawet jak coś zarobię, to najpierw muszę
    pospłacać długi - ryzykowanie komornikiem który
    zajmie lokatę byłoby wg mnie szczytem głupoty)

    tak czy inaczej spamiętaj moją osobę i jeśli będą
    oferty wymagające albo tylko i wyłącznie założenia
    konta albo założenia konta i dokonania obrotów kartą
    to mnie powiadom (interesują mnie zarówno oferty dla
    osób prywatnych jak i dla małych spółek i fundacji,
    natomiast nie interesują mnie oferty dla jednoosobowej
    działalności bo takowej nie prowadzę i nie będę zakładać)

  • 4. Data: 2016-03-01 13:23:17
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    <n...@p...pl> 7...@g...co

> [...]

    : pospłacać długi - ryzykowanie komornikiem który
    : zajmie lokatę byłoby wg mnie szczytem głupoty)

    Biorąc pod uwagę fakt, iż komornik za Twe długi mógłby ukarać mnie -- przyznaję Ci
    rację. :)
    Jednak zauważ, że 35% to niezły zysk a Ty mogłeś wcześniej bawić się wiśniami (czy
    nawet
    orzechami) aby mieć dziś nie tylko na kino (nie wiem, dlaczego niektórzy wciskają
    bilety)
    ale także na inwestycje... ;)

    : tak czy inaczej spamiętaj moją osobę i jeśli będą
    : oferty wymagające albo tylko i wyłącznie założenia
    : konta albo założenia konta i dokonania obrotów kartą
    : to mnie powiadom (interesują mnie zarówno oferty dla

    Toż stale informuję. Poza tym możesz zerknąć w me strony WWW.
    Za wszystko zwracam połowę (z rozsądną tolerancją) tego, co dostaję od Agory.

    : osób prywatnych jak i dla małych spółek i fundacji,

    Co i komu fundujesz? [poza biletami do kina, gdy chce mieć wolną chatę?]

    : natomiast nie interesują mnie oferty dla jednoosobowej
    : działalności bo takowej nie prowadzę i nie będę zakładać)

    [czyli o zakład nie idzie...]

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'

  • 5. Data: 2016-03-01 23:38:04
    Od: n...@p...pl

    > Co i komu fundujesz?

    dotuję działalność charytatywną osób prawnych
    kościoła katolickiego w niektórych diecezjach

    i piszę to 100% poważnie

  • 6. Data: 2016-03-02 12:55:22
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    <n...@p...pl> a...@g...co

    > Co i komu fundujesz?

    : dotuję działalność charytatywną osób prawnych
    : kościoła katolickiego w niektórych diecezjach

    [czyli mnie nie dotuje... dotowanie, dotowanie?... mam -- dot!!! mnie nie kropkuje]

    Aha...

    : i piszę to 100% poważnie

    Ani przez chwile nie myślałem inaczej. :)
    Zaufanie to nasza dewiza!

    [btw dewiz... ciekawe, jak stoją dzisiaj... Wenecjanie nie potrafią uporać
    się z powodziami na swych ulicach -- zalewanych wciąż wodą, a naszym służbom
    wytykają brak czołgów na ulicach... te weneckie komisje ponoć jakoś wpływają
    na kursowanie dewizowe w Polsce... ja tam myślę, że wpływają tak, jak woda
    wpływa na weneckie ulice...]

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'

  • 7. Data: 2016-03-02 13:18:54
    Od: n...@p...pl

    > : i piszę to 100% poważnie
    >
    > Ani przez chwile nie myślałem inaczej. :)
    > Zaufanie to nasza dewiza!

    o ile pamiętam, kwestia dotowania kościoła
    jest Tobie, Eneuelu, szczególnie bliska ;)

  • 8. Data: 2016-03-02 13:57:52
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    <n...@p...pl> 2...@g...co

    > : i piszę to 100% poważnie

    > Ani przez chwile nie myślałem inaczej. :)
    > Zaufanie to nasza dewiza!

    : o ile pamiętam, kwestia dotowania kościoła

    Kwestia dotowania Kościoła czy kościoła?

    : jest Tobie, Eneuelu, szczególnie bliska ;)

    Co masz na swej myśli?

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'

  • 9. Data: 2016-03-02 14:22:05
    Od: n...@p...pl

    pisałeś coś kiedyś że dobrtze ci się przed laty powodziło
    i że wtedy hojną ręką wspomagałeś kościół katolicki

    ja mam inną koncepcję - dać na kościół złotówkę czy dwie rocznie a samemu odnieść z
    tego korzyść liczoną w setki lub tysiące rocznie (i wszystko perwersyjnie legalne)

  • 10. Data: 2016-03-02 14:37:32
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    <n...@p...pl> 3...@g...co

    : pisałeś coś kiedyś że dobrtze ci się przed laty powodziło

    Kłamałem? -- powodziło się mi bardzo dobrze. :)
    Dziennie wydawałem latem 2000 roku jeden tysiąc plnów. :)

    : i że wtedy hojną ręką wspomagałeś kościół katolicki

    Raczej -- Kościół rzymskokatolicki.

    : ja mam inną koncepcję - dać na kościół złotówkę czy dwie rocznie

    Na który konkretnie budynek dajesz te pojedyncze złotówki?

    : a samemu odnieść z tego korzyść liczoną w setki lub tysiące rocznie
    : (i wszystko perwersyjnie legalne)

    Słabo Ci idzie (skoro masz na swym karku komornika)
    czy zbyt późno zacząłeś to dotowanie?

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'