eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMILLENNIUM MILLE-olewanie MILLE-spychologia MILLE-niewiedza › Re: MILLENNIUM MILLE-olewanie MILLE-spychologia MILLE-niewiedza
    From: "kashmiri" <k...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: MILLENNIUM MILLE-olewanie MILLE-spychologia MILLE-niewiedza
    Date: Mon, 28 Apr 2008 01:28:49 +0100

    Użytkownik "Konrad N>S>" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:fupmtr$2v5o$1@opal.icpnet.pl...
    > [ciach]

    Nieźle, ale mnie wystraszyłeś. Wprawdzie ich kartę po 3 dniach odebrałem w
    oddziale, a dodatkowa przyszła pocztą dzień później, ale jeżeli tak ma
    wyglądać obsługa, to ja może już zrezygnuję... Przyzwyczajony jestem do
    Citi, niby więc mam ją przenosić do Mille, ale po Twoim poście chyba daruję
    sobie to całe przenoszenie.

    Poza tym oszukali mnie: zgodnie z informacją reklamową na ich stronie,
    przeniesienie zadłużenia miało kosztować "tylko" 9,9%, a tymczasem pobrali
    jeszcze 1% "opłaty za spłatę karty w innym banku". Co razem z
    oprocentowaniem wcale nie czyni 9,9%! Nie wiem, gdzie by to można zgłosić,
    bo czuję się oszukany.

    Pozdrawiam brata w nieszczęściu.
    k.