    From: Dreptak <bmizerski_@_yahoo.co.uk>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Lunatyk przy bankomacie ;(
    Date: Wed, 06 Oct 2004 16:00:37 GMT

    Roman Sąsiada wrote:

    > Anulować nie anuluje, ale właściciel bankomatu zorientuje się, że
    > bankomat kasy nie wydał i reklamacja powinna pójść jak po maśle.
    > Jednakże czytałem (bodaj czy nie na tej grupie?) skargę faceta w
    > identycznej sytuacji jak twoja, gdzie reklamacja nie została przyjęta -
    > kasa w bankomacie idealnie zgadzała się z wypłatami. Facet podejrzewa
    > nieuczciwą obsługę bankomatu, która "zaopiekowała się" niewypłaconymi
    > banknotami... Trochę to dziwne, bo ZTCW niepodjęte banknoty trafiają do
    > osobnej kasety i muszą być komisyjnie rozliczane...

    Ja znam przypadek, że bank bez problemu zwrócił pieniądze. Chyba po 2
    tygodniach. Tyle, że trzeba było złożyć reklamację.

    Ja sam miałem przypadek, że bankomat długo brzęczał i liczył pieniądze.
    Później nie wydał ani pieniędzy ani kwitka. Ale na koncie miałem zapis
    tej transakcji.
    Po złożeniu reklamacji następnego dnia pieniądze wróciły na konto.