  • Data: 2004-03-01 18:29:03
    Temat: Re: Lukas lezy czy to u mnie tylko:(?
    Od: Stasio Podróżnik na L4 <b...@p...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2004-03-01 12:00, zawodnik klubu sportowego znanej nam ligi
    pszenno-buraczanej, zwany w półświatku rolniczym jako Karo800 wykrzyczał
    desperacko do podpitego sędziego:

    > strona logowania jest i dalej stoi....:(

    Pomijam to , że mają ten problem od zmiany ... Pomijam, że za każdym
    razem jak dzwonię zgłosić zonka informują mnie , że to wina tego, że nie
    używam explodera (bueehehehe ... połowę głupków z CC wywaliłbym na pysk) ...

    Dziś dzwonię do Lukas Lini celem dowiedzenia się jaki nr konta mam ;)
    ... bo tego akurat nie pamiętam i nigdzie nie mam zapisane ... zawsze
    jak potrzebowałem logowałem się i CTRL + C ...

    Weryfikują mnie na wszelkie sposoby ...

    Pada pytanie (jedno z weryfikujących) czy mam dostęp do konta przez
    internet.

    Odpowiedź brzmiała mniej więcej : Nie , bo LUKAS DAJE du*y na całej lini
    , a pana koledzy do tego robią ze mnie idiotę mówiąc,że mam złą
    przeglądarkę .. Pierwszy człowiek , który podszedł fachmeńsko do sprawy
    ;) Nie wciskał kitów, powiedział prawdę, że on bidak nie ma na to wpływu
    i przeprasza za niekompetencję innych ... Zdaje sobie sprawę, że
    wciskane są kity , że jedyna słuszna przeglądarka to exploder, ale on
    sam ma kłopoty aktualnie z kontem ;)

    Pobujamy się jeszcze chwilkę .. ale powinni w końcu cosik chyba zrobić ;)

    Pozdrwóka ...

    --
    Stasio Podróżnik na L4
    e-mail: http://www.kopernet.eu.org/~promilek/e-mail.jpg