    From: Tomek <t...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki,pl.soc.prawo
    Subject: Re: Limit wpłat na mIKE Fundusze to tylko 3500 zł...
    Date: Thu, 14 Dec 2006 19:08:53 +0100

    Kamil Jońca napisał(a):
    > Ale o co Ci chodzi ?
    > Zarówno ograniczenie statutowe jak i ustawowe były znane.
    > Tak trudno było pomyśleć nad tym ile wpłacać ?

    Na przykład o to, że przy takiej interpretacji TFI może ustalić w
    statucie że minimalna kwota wpłaty to 4000 zł. I też Twoim zdaniem
    będzie OK?

    No i jeśli już się mamy czepiać, to Towarzystwo złamało statut,
    księgując mi na rachunku wpłatę 0,00 zł, czyli mniej niż wynosi limit.
    Skoro mogło zaksięgować 0,00 zł, to mogło też 21 zł. Ergo chodzi mi o
    to, że Towarzystwo jest wredne i złośliwe.

    Nie chce się zniżać do tego poziomu dyskusji, no ale co mam odpisać na
    Twój napastliwy ton i nic nie wnoszący posting?