    From: BK <b...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Latwiej okrasc bank niz sklpeik spozywczy
    Date: Fri, 11 Dec 2009 22:49:16 -0800 (PST)

    On 12 Gru, 00:43, schliesky <t...@m...pl> wrote:
> [...]
    lne_ekspedientki_i...

    > Sklepiki to często interes rodzinny, często sami właściciele, lub
    > rodzina stoi za ladą. Strata w wyniku napadu jest bardzo realna i
    > dotkliwa. A kto by chciał w banku nadstawiać karku, za nieswoje
    > pieniądze? Inna sprawa, że w tych małych oddziałach ochrona jest
    > żałosna, bo lepsza się nie opłaca. Więc jeżeli korporacja oszczędza na
    > bezpieczeństwie, to pracownicy mają własną piersią jej bronić? Ja bym
    > piersi nie nadstawiał, tylko grzecznie wydał pieniądze.
    >
    > --
    > Pozdrawiam, *Schliesky*
    > email: schliesky at gmail

    Ale nie ma lepszego srodka bezpieczenstwa niz oddawanie pieniedzy.
    Korporacja nie oszczedza na bezpieczenstwie, to male sklepiki
    oszczedzaja. Korporacje wychodza ze slusznego zalozenia, ze lepiej sie
    po prostu ubezpieczyc niz bawic w dziki zachod. Jaki ma sens narazanie
    kogokolwiek - pracownikow czy ochroniarzy na utrate zdrowia/zycia?

    Proba obrony kasy jak cnoty jedynej corki mlynarza to jakis bezsens.
    Szkoda sie narazac dla kasy, lepiej sie ubezpieczyc.