    From: "Glenn" <g...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [LUKAS] zmiana sposobu identyfikacji klienta
    Date: Tue, 25 Feb 2003 22:40:59 +0100

    Robert wrote:

    > Przeciez PINy sie i tak wpisywalo do kart ID, tyle ze 4-cyfrowe.
    > Ja nie mam klopotu z zaslonieciem klawiatury. A jak masz ludzi za
    > plecami i Cie to denerwuje, to moze sprobuj zmienic oddzial?

    Tak, ale sam podejrzany przez np. pracownika PIN bez karty nic mu nie dał.
    Jak kart nie będzie, to zapamiętanie PINu przez nieuczciwego pracownika może
    nieźle namieszać (prawda jak mi się ładnie paranoja rozwija ;)))) -skutek
    czytania grupy ;) ) "Zwiedziłam" już prawie wszystkie (prócz jednego do
    którego mi nie po drodze) oddziały Lukasa we Wrocławiu i niestety ludzie
    siedzą Ci na plecach we wszystkich ;((

    Pozdrowienia,
    Glenn