  • Data: 2003-06-07 15:39:03
    Temat: Re: [LUKAS] zastrzeganie kart
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Więc jakim cudem może być tutaj 4 - pojęcia nie mam.

    O rany, dobrze ze mnie uswiadomilicie, zeby karty Lukasa przypadkiem
    nie trzymac w portfelu (choc i tak mam tam tylko stale saldo=100pln :-)
    bo praktycznie zastrzezenie dziala prawie jak w Pekao SA bez opcji
    ubezpieczenia. Makabra. Myslalem, ze to jest 1h co juz wydawalo mi
    sie kuriozalne ale 3/4h to skandal!

    Skad wiec tyle peanow na czesc Lukasa skoro z tego banku w ogole
    nie da sie bezpiecznie korzystac! Rozumiem, ze do platnosci jest
    VC ale pieniazki z bankomatu jakos wybierac trzeba a z takimi
    zasadami przestrzegania boje sie juz trzymac tam nawet te glupie
    100 pln !!!

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek