  • Data: 2006-05-24 21:47:31
    Temat: Re: [LUKAS] systematyczne zmniejszanie limi tu pożyczki?
    Od: "Piterson" <p...@h...plx> szukaj wiadomości tego autora

    zbig <z...@p...com> napisał(a):
    > w TOiP Lukasa znalazłem taką usługę:
    > systematyczne zmniejszanie limitu pożyczki - 10zł
    > co to może być za usługa i w czym jest lepsza od poczekania do konca
    > opłaconego okresu i darmowe wtedy zmniejszenie limitu do żądanej
    > wartości?
    >
    > pozdrawiam,
    > zbig

    Co to jest systematyczne zmniejszanie limitu pożyczki już ktoś inny
    odpowiedział, więc tylko dodam, że jeśli będziesz sobie chciał zmniejszyć
    limit samodzielnie, to nie musisz czekać do końca opłaconego okresu. Możesz
    to zrobić w dowolnym momencie i bezpłatnie, wymaga tylko podpisania aneksu
    do umowy. Ostatnio właśnie sobie musiałem trochę zmniejszyć... :))

    Pozdrawiam,
    Piterson