  • Data: 2002-10-11 20:02:24
    Temat: Re: LUKAS - prowizja za sprawdzenie salda
    Od: s...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > BTW Lukas na swojej stronie internetowej podaje nieaktualne dane adresowe
    > swojej siedziby, fajny ten bank...

    ADRES JEST AKTUALNY, ZASADA: NAJPIERW SPRAWDŹ A POTEM...
    OFICJALNY ADRES CENTRALI TO PLAC ORLĄT LWOWSKICH 1. ALE TAK NAPRAWDĘ CENTRALA
    MIEŚCI SIĘ W 2 BUDYNKACH I TO WŁAŚNIE ADRES DRUGIEGO BUDYNKU JEST PODANY. JEST
    TAK Z PROSTEGO POWODU, BO NA LEGNICKIEJ ZNAJDUJĘ SIĘ BACKOFFICE, CALLCENTER,
    IT,...CZYLI JEDNOSTKI, KTÓRE KONTAKTUJĄ SIĘ Z KLIENTAMI. NA STRONIE JEST
    INFORMACJA O ADRESIE KONTAKTOWYM I TAKI TO WŁAŚNIE JEST.

    JEŻELI CHODZI O SPRAWDZENIE SALDA TO OPŁATA JEST W TOIP, NIE WIEM NATOMIAST JAK
    TO BYŁO Z WYDRUKIEM A SALDEM NA EKRANIE...DOWIEM SIĘ I CI ODPOWIEM.

    CZEŚĆ