eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiLUKAS: nieprawdą jest, ze "Kredyt mieszkaniowy w 7 dni" i prosba do Grupy › Re: LUKAS: nieprawd? jest, ze "Kredyt mieszkaniowy w 7 dni" i prosba do Grupy
    From: Jacek <j...@-...devguide.net>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: LUKAS: nieprawd? jest, ze "Kredyt mieszkaniowy w 7 dni" i prosba do
    Grupy
    Date: Sun, 07 Nov 2004 22:57:52 +0100

    najwert wrote:

    > Nieprawdą jest, że w LukasBanku można w trzy dni otrzymać promesę kredytu
    > mieszkaniowego.
    > Domniemywam tym samym, że nie uzyskam kredytu w Lukas Banku w ciągu 7 dni,
    > jak zapewniają w przekazach reklamowych i w nazwie kredytu brzmiącej: "Kredyt
    > mieszkaniowy w 7 dni"...
    > Wymagane dokumenty oczekują już 4 doby i decyzji o przyznaniu promesy nie
    > ma, za to jestem ciągle zbywany, że w (każdy) następny dzień roboczy będzie już
    > promesa. Codziennie sytuacja się powtarza...

    dowiedz sie kto jest szefem osob odpowiedzialnych za
    rozpatrzenie Twojego wniosku, dotrzyj do tej osoby
    i zapytaj o co chodzi. jezeli nie bedziesz mogl
    dotrzec do tej osoby, zapytaj ta, ktora cie splawia,
    czy masz pogadac z szefem/szefowa? jezeli to nie
    pomoze, wyslij pismo do szefa, oraz kopie do
    wiadomosci szefa szefa (obie listem poleconym).
    jezeli sprawa bardzo zaszla Ci za skore, wyslij
    kopie do tvn do redakcji programu bilans albo
    portfel. na wsystkich egzemplarzach listu wymien
    liste adresatow pozostalych kopii.

    jacek