eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiLUKAS: nieprawdą jest, ze "Kredyt mieszkaniowy w 7 dni" i prosba do Grupy › Re: LUKAS: nieprawdÂą jest, ze "Kredyt mieszkaniowy w 7 dni" i prosba do Grupy
    From: n...@o...pl
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: LUKAS: nieprawdÂą jest, ze "Kredyt mieszkaniowy w 7 dni" i prosba do
    Grupy
    Date: 8 Nov 2004 00:23:02 +0100

    > dowiedz sie kto jest szefem osob odpowiedzialnych za
    > rozpatrzenie Twojego wniosku, dotrzyj do tej osoby
    > i zapytaj o co chodzi.  jezeli nie bedziesz mogl
    > dotrzec do tej osoby, zapytaj ta, ktora cie splawia,
    > czy masz pogadac z szefem/szefowa?  jezeli to nie
    > pomoze, wyslij pismo do szefa, oraz kopie do
    > wiadomosci szefa szefa (obie listem poleconym).
    > jezeli sprawa bardzo zaszla Ci za skore, wyslij
    > kopie do tvn do redakcji programu bilans albo
    > portfel.  na wsystkich egzemplarzach listu wymien
    > liste adresatow pozostalych kopii.

    Witam!

    Dokuczyli mi dotąd tym zbywaniem i spychologią, bo nieruchomość już mam
    umówioną, "zaklepaną", a sprzedający się spieszy i sugeruje, że ma kolejne
    oferty - nie dziwię mu się, bo cena na jaką umówił się ze mną jest bardzo
    atrakcyjna, i wierzę że mogą być następne, lepsze oferty...
    Jednym słowem mogę stracić dobrą okazję przez opieszałość Lukasa.
    niestety nie mam na papierze dowodu na to, którego dnia zlożyłem komplet
    dokumentów.

    Pozdrawiam
    Najwert S.