  • Data: 2010-01-13 21:36:33
    Temat: Re: Kwota pobrana 2 razy z KK
    Od: "Krzysiek" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No to ja już w tym przypadku niestety pomódz nie mogę. Jeżeli możesz napisz
    > na grupie jak przebiegał cały proces reklamacji.

    widzę w polbank24, że dostałem zwrot.
    zgadza sie kwota w PLN (nie w EUR).

    Pół roku prawie, z 3 wizyty w oddziale(dobrze, że blisko).
    (najpierw sama reklamacja na piśmie, potem sobie przypomnieli o druczkach
    organizacji płatniczej, potem jeszcze jakies uzupełnianie danych)

    W miedzyczasie pisałem też maila w tej sprawie do kolei włoskich (musiałem
    napisac, że była próba kontaktu więc wykonałem taką), po jakimś czasie odpisali,
    zeby w tej sprawie kontaktować się z bankiem.

    Trwało długo, ale jednak kk bywa bezpieczniejsza od płatności gotówką - wtedy
    nie miałbym szans tej kwoty odzyskać. (no chyba, że od razu na stacji gdybym
    miał czas)