    From: Jacek <j...@-...devguide.net>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Ktory bank zalozy konto firmowe bez wpisu do EDG ?
    Date: Fri, 03 Dec 2004 10:22:20 +0100

    CzeslawEm. wrote:

    > Czego ja sie jeszcze w zyciu dowiem ?
    > Mozna miec niezaewidencjonowana dzialanosc.
    > A co Urzad Gminy na to ? Wie ?

    to ty jeszcze malo wiesz. np. ministerstwo dziedzictwa narodowego moze
    zalatwic zezwolenie na prowadzenie dzialalnosci bez wpisu do EDG, jezeli
    jestes artysta lub tworca. ale uwaga, nie kazdy kto tworzy jest
    tworca... :-) co wiecej, mozna w Polsce placic podatki, ale mozna nie
    miec prawa do ubezpieczenia spolecznego, wszystko to bedac obywatelem
    Polski... temat w sam raz dla Janusza Weissa.

    jacek