  • Data: 2004-02-16 13:09:54
    Temat: Re: Ktory bank wykupi moj kredyt hipoteczny w ING?
    Od: "Jacek Maliszewski" <j...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marvin" <_...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:c0q8vt$21oe$1@mamut.aster.pl...

    > Odpowiedź jest zawodowa, czyli nijaka. Ale dziękuję!
    > O ile do wypowiedzi analityków nie przywiązuję dużej wagi, bo sam mam dar
    > jasnowidzenia w równym stopniu (szczególnie po paru głębszych), ale jeśli
    > analityk chce przewalutowac kredyt hipo z USD na CHF to dla mnie jest to
    > wyraźny wskaźnik, bo angażuje prywatną kasę :)

    Inaczej powiedziec nie mozna. Moze powiem tak:
    Aby cos bylo mocno uprawdopodobnione musza zajsc dwa warunki:
    1. Konieczny
    2. Wystarczajcy

    Warunek konieczny tego, by trend na Eur/Usd ulegl odwrcoeniu powoli sie
    pojawia (malejace roznica w oprocentowaniu Euro i Dolara, przekroczona
    mediana czasu trwania obecnego trendu, itp)

    Warunkek wystarczajacy (wynikajacy z kilku inych teorii: Dowa, Eliota, itp)
    jeszcze sie nie pojawil. I nie wiadomo, kiedy sie pojawi. Dlatego na razie
    nie sposob powiedziec, czy Dolar spadnie jeszcze do 3,30 Zlotego, czy
    spadnie do 1,60 Euro, a moze spadnie jeszcze bardziej. Na razie nie wiadomo.
    Jak pojawia sie sygnaly uzupelniajace (warunek wystarczajcy), to
    zainteresowanych poinformuje. Czyli nie znasz dnia ani godziny, ale czujnym
    juz trzeba byc teraz.

    Jacek Maliszewski - Analityk FOREX
    EFIX Polska - www.efixpolska.com
    j...@e...com ; tel.: 601-247-423