  • Data: 2005-06-29 09:49:56
    Temat: Re: Który bank chce moje pieniadze
    Od: "Grzes" <p...@S...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Złote karty są w zasadzie tylko jako kredytowe lub typu charge (płacisz cały
    miesiąc w ramach przyznanego limitu i na koniec miesiąca całość kwoty
    ściągają ci z konta). Złote karty typu charge wydaje pekao, kredyt bank,
    citibank ale tam min. limit wynosi ok. 15-20 tys.
    Jak chcesz coś więcej wiedziec to sie odezwij lu poczytaj na stronach www

    Grześ
    gg:5663072

    Użytkownik "Photographer" <p...@p...spamszkodzi.onet.pl> napisał
    w wiadomości news:d9topo$r8q$1@news.onet.pl...