  • Data: 2020-04-20 00:05:13
    Temat: Re: Kto straszy i kto na tym skorzysta
    Od: Waldek <m...@a...nie.dam> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-04-19 o 11:16, witrak() pisze:

    > Oczywiście, uodpornieni na teorie spiskowe mogą to czytać bezkarnie ;-)
    > Ale rzeczywiście szkoda czasu - racjonalne argumenty (a są tam takie, choć w ostrym
    sosie propagandowym podane...) ktoś, orientujący się w publikacjach ze źródeł
    "niezaściankowych", prawdopodobnie zna już od dawna. Reszta - nie warta czasu...

    No to jak z tym wirusem ?
    Od łuskowca, nietoperza ... czy może jednak z laboratorium ?
    Trump coś wie czy blefuje ? :D

    Dla mnie jasnym jest że w prawie każdych okolicznościach
    jest okazja na kręcenie lodów
    Jedni zarabiają na wzrostach a inni na spadkach - a może to ci sami ? ;)

    Pozdro