    From: Markus Sprungk <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Ksiazeczka mieszkaniowa PRL ???
    Date: Tue, 26 Jul 2005 20:02:09 +0200

    L_L napisał(a):

    > Zgadzam sie w 100% - zlodziejstwo !!!
    > Ale i tak najwieksze to te jasno niebieskie PKO - mialem pieniazki chyba z
    > komuni 200.000 i poszedlem do okienka - Pani pieknie mi przybila pieczakte
    > DENOMINACJA i wyszlo z tego 20zl - no moglbym do McDnalda pojsc bo juz za
    > pienazki co mogly kupic piekny zestaw mebli (bo na ten cel w przyszlosci
    > maily byc) nie wystarcza na obiad w sredniej restauracji :-(((

    Tak. Moja mama wpłacała w 1975 roku wkład, który był wówczas równowartością
    bodajże 12 dobrych pensji

    > Ja sie popukalem i tak gdzies ta karteczke zapodzialem bo to bylo smiechu
    > warte - ale teraz sam juz nie wiem - czy juz lepiej nawet te grosze wziasc
    > bo mi to przepadnie a szkoda im to darowac !!!

    To jest dobre pytanie czy przepadnie. Technicznie rzecz biorąc wystarczy
    jedna ustawa, która to załatwi, ale patrząc na naszych rządzących to marne
    szanse, że dożyję tych czasów

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098