    From: "GARDU" <g...@W...interiaATUKROPKE.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Kredyt w CHF w Banku GE Mieszkanowy
    Date: Tue, 10 Feb 2004 19:37:31 +0100

    Użytkownik "Marcin Kozlowski" <s...@...SUNTOwp.pl> napisał w wiadomości
    news:c09956$f9d$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "GrzesiekR" <g...@i...pl> napisał w wiadomości
    >
    > znajdz inny bank .. wyjdzie ci wszystko taniej niz w GE

    to czy wyjdzie taniej wynika z warunkow jakie proponuja poszczegolne banki
    dla konkretnego klienta. zatem zanim wezmiesz gdziekolwiek i bedziesz
    sluchal rad w stylu X jest super, Y jest do bani idz do X i Y i kaz sobie
    wyliczyc wszystko, ale nie orientacyjnie, tylko juz z wszystkimi oplatami -
    poswiec na to z tydzien lub dwa, bo to pozwoli ci nauczyc sie jakieo typu
    ukryte niespodzianki sie pojawiaja i wracaj do doradcow i kaz im zrobic
    wyliczenie uwzgledniajac to czy inne zalozenie - dopiero jak bedziesz mial
    wiedze z wszystkich to wybieraj.

    najwazniejsze z nich to:
    -prowizja
    -oplata przygotowawcza
    -widelki kursowe (kupno/sprzedaz)
    -zabezpieczenia kredytowe przejsciowe (oszacuj na jak dlugo beda potrzebne)
    -obowiazkowe ubezpieczenia
    -koszty wyceny
    -koszty ustanowienia hipoteki

    Co do samego GE, to akurat dla mnie zaoferowali najlepszy (najtanszy)
    kredyt... wszedzie indziej bylem mocno karany za to, ze jestem mlody.