    From: "Beniowa" <p...@i...public>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Kredyt hipoteczny - w jakim banku ?
    Date: Wed, 15 Apr 2009 22:15:24 +0200

    Użytkownik "Pawelek" <e...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:fa1233cb-7372-44ea-97d4-c61b06d44bac@y9g2000yqg
    .googlegroups.com...
    Witam o brzasku wszystkich forumowiczów ;-)

    Jeśli chodzi o szczegóły to interesowałby mnie kredyt na kwotę do
    160.000zł, okres spłaty 30lat, najlepiej w CHF, lecz może też być w
    złotówkach i najlepiej na 100% wartości nieruchomości, choć jeśli jest
    to dużo korzystniejsze to mogę wnieść wkład własny.

    W miare bezbolesnie na 100% w CHF udzlelaly DnB Nord i Deutsche Bank, ale
    oba mialy dosc wysrubowane warunki progowe (np. ok. 8 000 zl netto przy
    gospodatstwie jednoosobowymn i 10 000 - 12000 netto przy wieloosobowym),
    poza tym DnB Nord nie udziela kredytu na nieruchomosci poza
    kilkudziesiecioma najwiekszymi miastami, nie wiem, czy Twoje miasto sie
    lapie. Dojcze ma niedenominowany, co moze miec znaczenie przy wyplatach w
    transzach. DnB Nord nie wspolpracuje z ekspanderami, notusami itp. stad brak
    ich oferty u tych posrednikow.

    To tyle, co mi przychodzi do glowy.
    Beniowa