    From: Robert Sermak <s...@p...fm>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Kredyt hipoteczny w Fortis Banku
    Date: Fri, 21 Oct 2005 09:57:05 +0000

    Raad wrote:
    > Witam,
    >
    > Ma kto? mo?e jakie? uwagi, do nowej oferty kredytu hipotecznego w Fortisie,
    > kredyt w CHF. Kredyt na 100% oprocentowanie 1,88%. (1% mar?y, 0,88%
    > libor6M).
    > Dosta?em (nie z banku, w banku nie chcieli dac dopuki nie bedzie decyzji o
    > kredycie) wzor umowy i troszke sie przestraszy?em czy s?usznie??
    >
    > przyk?ady:
    >
    > "Na wypadek nadzwyczajnej zmiany sytuacji spo?eczno-politycznej, wzgl?dnie
    > ekonomicznej Szwajcarii, maj?cej istotny wp?yw na ocen? ryzyka zwi?zanego z
> [...]
    Witam,

    ten kredyt nie ma raczej sobie rownych na rynku kredytowym jezeli chodzi
    o warunki dla osob bioracych kredyt na 100% wartosci nieruchomosci
    (najnizsze oprocentowanie, brak obowiazkowego ubezpieczenia na zycie(!),
    brak obowiazkowego ubezpieczenia wkladu wlasnego (tylko przy ratach
    malejacych), brak prowizji i oplaty za rozpatrzenie wniosku).
    Wlasnie tez sie zastanawiam nad tym kredytem. Jak na razie zauwazylem
    jeden minus, mianowicie jest obowiazkowa karencja w splacie kredytu do
    momentu wyplacenia ostatniej transzy. Mi to akurat pasuje, ale pewnie
    nie wszystkim bedzie to na reke.

    Moze ktos wie cos jeszcze na temat tego kredytu. Jakies inne ukryte
    minusy/haczyki.

    pozdrawiam,
    Robert