  • Data: 2010-03-16 19:21:08
    Temat: Re: Kredyt hipoteczny - najniższa marża PLN
    Od: Ranger <n...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    zycie_po_zyciu pisze:

    > Miarodajne bzwbk. Wiarygodne w 100%
    > Ciekawe rzeczy piszesz. Ci klienci musieli być naprawdę szczególni, skoro będą
    > klientami tego banku nie dostali 1,35.

    Gdyby jeszcze dało się dowiedzieć dlaczego, to byłbym mądrzejszy. Co
    śmieszniejsze gość od 9 lat ma (jeszcze) konto w wubeku i przy wniosku
    zarządali od niego pitów z lat ubiegłych, gdzie wszystkie pensje jego i
    żony były regularnie przelewane.
    Dramat po prostu. Mam to badziewie w ofercie ale jeszcze żadnego nie
    udało się sprzedać.
    A co do sprzedaży jak napisałeś 70% kredytów w takiej marży, to się nie
    dziwię - jak ktoś taką dostanie to weźmie, zastanawiam się pozostali
    jaki produkt wybrali skoro nie dostali tych 1.35%...
    Pozdro