  • Data: 2013-03-12 23:38:24
    Temat: Re: Kredyt hipoteczny na budowę domu
    Od: RobertS <b...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-03-12 10:18, c...@g...com pisze:
    > Witam
    >
    > Potrzebuje kredytu na budowę domu mam dochody z żoną + 1 dziecko ok 5500 netto.
    > Jeszcze przed nowym rokiem marże wynosiły 1,1% teraz rosną ze względu na obniżone
    stopy ?? WTF

    > może ktoś z szanownych użytkowników grupy ma namiary na jakiś "uczciwy" bank, który
    jest w stanie dać kredyt z marżą max 1,1% na 20 lat dla kwoty ok 200-220 tyś PLN ???

    > dzięki
    > gregor

    witam

    napisz do mnie na priva (zajmuję się kredytami hipotecznymi, robiłem już
    kredyty ludziom z pbb):
    - w jaki jesteście wieku,
    - czy macie jakieś zobowiązania finansowe (raty, kk, limity w KO)
    - inne zobowiązania np. alimenty,
    - z jakiego tytułu uzyskujecie dochody,
    - jaka jest wartość działki, na której chcecie budować?
    - jaka powierzchnia użytkowa/całkowita tego domu?

    ps
    tylko pamiętaj, aby usunąć X (iksy) z mojego adresu, ew. spróbuję sam
    się odezwać

    --
    pozdrawiam
    RobertS