  • Data: 2008-12-18 12:00:10
    Temat: Re: Kredyt Bank + spłata kredytu hipotecznego
    Od: xbartx <b...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 18 Dec 2008 11:41:05 +0000 (UTC)
    "Meehoo" <m...@B...pl> wrote:

    > A miałeś przed wzięciem kredytu konto w KB? Niech mnie ktoś poprawi
    > jeśli nie mam racji, ale czy nie jest tak, że bank nie może zmuszać
    > klienta do innych produktów przy kredycie hipotecznym?

    Niech autor spojrzy w swoją umowę i co tam stoi. Być może zgodził się na utrzymywanie
    tego konta tak długo jak będzie spłacał kredyt, czyli niezły kanał. Jeżeli jednak nie
    ma takiego zapisu w umowie o kredyt to niech zrezygnuje i poprosi aby bank ustalił mu
    tak zwane konto techniczne, na które będzie przelewał pieniądze i z którego będzie
    spłacany jego kredyt.

    --
    xbartx <b...@h...net>