  • Data: 2003-11-27 08:28:14
    Temat: Re: Kradzież pieniędzy z bankomatu bez znajomości PIN-u!!!
    Od: p1w <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    rafful wrote:

    >Witam,
    >
    >Skradziono mi kartę Visa Electron z mBanku. Około 30 min.później zastrzegłem
    >ją w mLini, ale niestety złodzieje wypłacili w tym czasie z bankomatu PKO BP
    >950,-zł w trzech transakcjach. Oceniam, że wypłata nastąpiła ok 10 min. po
    >kradzieży. Może ktoś z grupowiczów zna tajemnice zabezpieczeń kart Visa
    >Elektron i potrafi racjonalnie wytłumaczyć jak to jest możliwe, że złodziej
    >bez znajomości PIN-u podejmuje pieniądze w bankomacie??? Niestety w mBanku
    >nie potrafią tego wytłumaczyć i robią ze mnie debila wpierając mi, że miałem
> [...]
    Ba, nie trzeba mieć karty ( oryginalnej ) żeby ukraść pieniądze.
    Wystarczy skaner sprytnie dołączony do bankomatu oraz kamerka. Skaner
    skanuje pasek w celu późniejszego skopiowania, a kamerka podgląda
    wklepywany PIN. To tyle na temat bezpieczeństwa kart magnetycznych. Aha,
    są jeszcze fałszywe bankomaty - nie wypłacają pieniędzy ale za to po
    włożeniu karty kopiują pasek i notują PIN w bazie danych złodziei.
    Miłego dnia !