  • Data: 2007-09-29 10:52:50
    Temat: Re: Konto z bezplatnymi bankomatami
    Od: Przemyslaw Kowalik <p...@A...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik blad napisał:
    > Użytkownik "krzysztofsf"

    > tak było jak byl w ofercie e-pakiet, ale od roku wycofali go
    > z oferty dla nowych klientow i dziala jedynie dotychczasowym
    > *** blad ***

    Na ile oblukałem www fortisa to jest opcja bezpłatnych wypłat dla
    kombinacji Pakiet Złoty + VG albo Pakiet Platynowy. Biorąc pod uwagę
    wymagania chyba jednak taniej jest płacić prowizje.

    Jakimś tam rozwiązaniem może być też Visa kredytowa z Getina + konto z
    tanimi/darmowymi przelewami do jej częstego spłacania. Sama karta
    kosztuje miesięcznie 4,50 za obowiązkowe ubezpieczenie + 5 za obsługę
    jeżeli transakcje bezgotówkowe są mniejsze od 100 PLN.

    Przemek