  • Data: 2003-06-05 05:35:38
    Temat: Re: Konto walutowe - pobyt w USA
    Od: "Maciek Kycler" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > W stanach mozna dzwonic na darmowa infolinie Citi i rozmawiac z
    > konsultantem po Polsku. Rowniez korespondencje z Citi mona dostawac na
    > adres w stanach. Zdaje sie, ze mozna karta bankomatowa (Cirrus?)
    > wyplacac bezposrednio z konta dolarowego. Co do prowizji od wyplat w
    > bankomatach, to nie wiem. O dwie ostatnie rzeczy musialbym zapytac
    > pewnego kilkuletniego praktyka w tej dziedzinie.

    Kartą Citicard można wypłacać bezprowizyjnie gotówkę ze wszystkich
    bankomatów Citibanku na całym świecie (lub ze wszystkich bankomatów w
    przypadku konta CitiGold). Kartę można podpiąć do dowolnego konta
    walutowego, jednak dotyczy to TYLKO operacji gotówkowych (czyli wypłat),
    transakcje bezgotówkowe rozliczane są z konta złotówkowego.
    Proponuję się upewnić czy podłączenie karty do konta walotowego działa
    prawidłowo; 2 lata temu miałem problemy z wypłatą gotówki w Anglii z konta w
    GBP, mimo, że Citi twierdziło, że w systemie bankowym jest wszystko OK. Ale
    może już poprawili?...
    Z części krajów można łączyć się bezpłatnie z CitiPhone w Polsce. Połączenie
    trafia bezpośrednio do konsultanta, unika się oczekiwania w kolejce (tak
    przynajmniej działało to jeszcze 2 lata temu).

    MaciejK