    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Kolejny ZONK z Getinbankiem -- cd...
    Date: Wed, 21 May 2008 23:59:40 +0200

    "K.K." 48342b9e$...@n...home.net.pl

    Rozumiem, że rozmawiam z kartą kredytową. ;)

    > Kartą kredytową, szczególnie wypukłą, można dokonać transakcji, więc co w
    > tym pytaniu było niestosownego?

    W tym tysiącleciu ani razu nie wyprasowano mi karty (a płaciłem
    w takisposób sporo) bez telefonicznego sprawdzenia takiej karty. :)
    (wiem, że grupowicze niekoniecznie mają podobne doświadczenie)

    > Listonosz nie składa dyspozycji, a jedynie je przenosi, ale nawet wtedy ma
    > obowiązek wylegitymowania się, gdy odbiorca poprosi.

    Ciekawe, co wówczas, gdy wyślę to oświadczenie gołębiem pocztowym. ;)
    Czy gołąb będzie legitymowany? ;)

    > Tym bardziej, choć z innych powodów (zobacz regulamin), ty też jesteś
    > zobowiązany wylegitymować się.

    Tak ;) -- na przykład wówczas, gdy mnie o dokumenty poprosi
    policjant, który uzna, że prowadzę samochód po pijaku. ;)

    Nawet ORMO nie miało prawa legitymowania. :)
    Wiem, bo ORMOwcy mi o tym mówili. :) Tym bardziej
    pracowniczka Getinbanku lub innego parabanku. :)

    > Bez wylegitymowania się jesteś traktowany
    > funkcjonalnie jak listonosz, więc jakakolwiek wątpliwość przy porównywaniu
    > podpisu z wzorcem może być powodem odrzucenie oświadczenia i przy
    > nieszczęśliwym zbiegu okoliczności możesz

    Mogę spotkać się z bankierkami w sądzie, :) jako że nie bank
    stanowi prawo w Polsce i nie bank rozsądza czy wydaje wyroki. :)
    Ty o tym oczywiście wiesz, ale udajesz przygłupa, który o tym
    nie wie i stara się wytworzyć we mnie lęk przed bankiem. :)

    Problem ;) w tym, że ja raczej ;) te procedury znam. :)

    > się o tym dowiedzieć po
    > naliczeniu opłaty za odnowienie KK, o ile regulamin i umowa taką opłatę
    > pozwalają narzucić.

    > Możesz tego później żalować i to będzie w twoim mniemaniu kolejny zonk z
    GetinBankiem.

    I szczery żal doprowadzi mnie do konfesjonału? ;)

    > A nie może? Umowa i regulamin stoją na przeszkodzie? Czytałeś?

    Wyobraź sobie, że umiem czytać. ;)
    I że generatory banku nie interesują mnie. :)

    > Kolejny ZONK, gdyż masz w ręku dowód na przyjęcie oświadczenia, ale
    > postarałeś się o brak pewności czy samo oświadczenie wywoła zamierzony skutek.

    Skąd taki [mylny] wniosek? :) Z przemęczenia? ;)

    -=-

    Widzę, że bankowi przyda się wizytacja, :) skoro ma takich mentorów jak Ty. :)

    Być może ;) za jakiś czas Getinbank będzie silniejszy ;) od państwa polskiego,
    ale na razie ;) nie jest -- i musi raczej ;) podporządkować się woli tegoż państwa.
    :)

    -=-

    Nie jest możliwe, abyś był tak głupi, za jakiego się podajesz (pisząc o prawach
    banku i o moich obowiązkach) dlatego rozmowy z Tobą nie poprowadzę. :) Mącisz
    (a raczej starasz się mącić) ludziom w głowach tak, jak mącą ,,bankierki'' (czy
    raczej oszustki) z Getinbanku. Na tej grupie groźny nie jesteś, ale w oddziale
    banku Twoje słowa mogą narobić/spowodować sporo złego. :) Nie podpisujesz się,
    więc nijak nie mogę z Tobą rozmawiać. :) (i tłumaczyć Ci, jakie są obowiązki banku)

    -=-

    Takie banki jak Getin (gdzie robi się klientom wodę z mózgu) należy eliminować. :)

    --