  • Data: 2002-12-31 20:33:37
    Temat: Re: Kody jednorazowe - jak to działa?
    Od: "Jakub Berent" <j...@l...com.p1> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie ma w tym nic magicznego, generowane sa dwie kopie karty kodow,
    > jedna idzie poczta do klienta, druga siedzi na dysku w bazie.

    Można gdzieś bardziej szczegółowo na ten temat poczytać?
    Chociażby nt. mechanizmów ochrony tych danych przed 'kradzieżą'
    tj. użyte algorytmy szyfrujące itp. Koleżanka w ramach zalicze-
    nia przedmiotu związanego raczej z techniką, niż bankowością ma
    napisać pracę o elektronicznych kanałach dostępu i zabezpiecze-
    niach w e-bankach. Wydaje mi się, że w takiej sytuacji wskazane
    będzie wykazanie się konkretną wiedzą techniczną w ramach zaga-
    dnienia.

    Pozdrawiam,
    --
    Jakub Berent