  • Data: 2004-03-25 15:59:22
    Temat: Re: "Kasa jest w bankach"
    Od: "janke" <j...@p...onet.peel> szukaj wiadomości tego autora

    > Powinniśmy się zastanowić na ile czasu przed wyborami należy zacząć
    > likwidować rejestry funduszy i wycofywać gotówkę z banku... miesiąc? Dwa
    > tygodnie? I co kupić? Euro? złoto?

    [przypomnę, że kręcimy się wokól Mulata]

    moim zdaniem: weź poprawkę na sondaże - poparcie wynikające z sondaży
    teraz nie musi odpowiadać temu z dnia głosowania (mam nadzieję, że
    rzeczywiste poparcie jest niższe niż teraz deklarowane).

    jednak jeśli nadal będzie roslo [poparcie dla partii zwolenników szlabanów
    kolejowych], to nie przeliczałbym na miesiące czy tygodnie, tylko... za
    wszystko co masz kupuj 1:1:1 Euro, Dolary, Franki i zakop w trzech
    słoikach/słojach/beczkach* w ogródku

    pozdrawiam
    zbyszko janke

    _________

    * - słój czy beczka - zależy jakiej objętości potzrbujesz do zakupionych
    banknotów