eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKarty płatnicze - sposób potwierdzenia wg karty czy wg terminala? › Re: Karty płatnicze - sposób potwierdzenia wg karty czy wg terminala?
  • Data: 2007-04-01 20:14:29
    Temat: Re: Karty płatnicze - sposób potwierdzenia wg karty czy wg terminala?
    Od: LPoD <c...@p...irc.pl.wytnij.pfff> szukaj wiadomości tego autora

    jooseff wrote:

    > Płacę z rzadka visą electron mBanku i na BP wbijam pin za każdym razem.
    > W Piotrach I Pawłach również.

    W tych miejscach akurat nie płaciłem, może tam akurat mają tak dziwnie
    skonfigurowane terminale, choć bardziej prawdopodobne, że masz po prostu
    niedawno wydaną (odnowioną) tę kartę - ostatnio jest taki trend, żeby
    wszystko potwierdzać pinem. Moja była wydana chyba ze 2 lata temu (w
    sumie to nie pamiętam, ale ważna jest do lipca bieżącego roku).

    ch.