  • Data: 2010-12-08 14:43:05
    Temat: Re: Karty kredytowe i udowadnianie dochodów
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <T...@s...in.the.world> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:Titus_Atomicus-5C3328.15414708122010@ne
    ws.onet.pl...

    > To ciekawe.
    > Ode mnie zawsze zadali udawadniania dochodow.
    > Z tego co mi znajomi mowili - od nich tez.
    > Chyba ze chodzilo o karty z jakims absurdalnie niskim limitem.
    > Znajomej w ubieglym roku Polcard zaproponowal VISE z limitem 500zl.

    A ja mam ciągle oferty bez dokumentowania dochodów w większości banków, w
    których wykazuję obroty. Są to oferty na kwoty pomiędzy 20k a 50k, z jednej
    z nich nawet chyba w grudniu skorzystam. Kart mi już dawać za bardzo nie
    mogą, to proponują albo kredyt odnawialny albo gotówkowy, z naciskiem rzecz
    jasna na ten ostatni produkt.