  • Data: 2005-09-02 20:13:45
    Temat: Re: Karty kredytowe bez opłat w ING BŚ
    Od: "Marcin_P." <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    > He,he,he ale jaja :):)
    > Jam ci rocznik 1974 i bez problemu dostałem darmową Master Card w ING.
    > Wprawdzie z najniższym możliwym limitem ale to ze względu na kredyt hipo
    > wzięty w innym banku.
    > Pozostałe dane: umowa na czas nieokreślony od 8 lat, kawaler, wyższe,
    kredyt
    > hipoteczny.

    Dzięki za odpowiedź. Ty masz wyższe ja tylko średnio to na pewnie trochę
    wpłynęło, no i spłacasz kredyt hipot. bez żadnych opóźnień (masz dobrą
    historie w BIK), ja nie brałem żadnych poważnych kredytów oprócz KK z Lukasa
    rok temu.

    PS. Gdybym wiedział to podał bym wyższe wykształcenie i stan cywil. żonaty
    to by pewnie trochę wpłynęło na plus, a i tak nie sprawdzają takich rzeczy.

    Marcin_P.