  • Data: 2003-11-07 14:08:05
    Temat: Re: Karta płaska, karta tłoczona i żelazko
    Od: Przemysław Kowalik <p...@u...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Paweł Nyczaj" wrote:

    > Podobno wciąż dość często używa się tego w Grecji (zacofanie), przez co mogą
    > być tam problemy z kartami płaskimi.
    >
    > Użytkownik "rena" <r...@a...pl> napisał w wiadomości

    A niektórzy hebel ;-)

    Ja w lecie 00 płaciłem kilkakrotnie na żelazku we Włoszech. W zeszłym
    roku mój brat był w Chorwacji z kartą płaską i nie mógł nigdzie
    zapłacić.

    Mogę jeszcze dodać, że ja ostatni raz na heblu zapłaciłem w styczniu '01
    (za zestaw POP u dilera Idei w centrum Lublina). Jak kupowałem tamże
    kolejnego zestawa w grudniu '01 to mieli już POSa. AFAIK w Lublinie są
    jeszcze ze 2 punkty z żelazkami CKC Żubra (stan sprzed jakichś 2
    miesięcy) - księgarnioantykwariat na rynku i stoisko z biżuterią w
    Pałacu Parysów.

    Przemek