  • Data: 2002-05-09 14:24:31
    Temat: Re: Karta kredytowa - co polecacie?
    Od: Mariusz Borowski <m...@e...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > dowiedziales sie cos wiecej? wydadza KK bez zaswiadczenia?

    Jesli masz konto powyżej 3-miesięcy (w moim przypadku ekonto pro), na
    którym były odpowiednie wpływy co miesiąc, to kartę dostaniesz bez
    zaswiadczenia z pracy. Ja przynajmniej nie musiałem dostarczac
    zaswiadczenia z pracy, wystarczylo moje oswiadczenie o wysokosci
    zarobkow, miejsca pracy, czasu pracy itp. Na drugi dzien czlowiek z
    lukasa zadzwonil do firmy (o 8.00 a firma pracuje od 9.00, dobrze ze
    kolega był wczesniej w pracy), gdzie kolega potwierdził, że faktycznie
    tam pracuję. Karta była do odbioru po tygodniu w odziale.

    Aha, wpływy na konto nie muszą być od pracodawcy. Na swoje konto sam
    robiłem przelewy z innego banku i wpłacałem gotówke w oddziale. I
    jeszcze w ich programie komputerowym widac, że założone lokaty (jak
    również chyba posiadanie visy electron) mają wpływ na decyzję o
    przyznanie karty lub na wysokosc limitu, ale niestety niewiem jaki to
    jest dokładnie wpływ.

    Pozdrawiam,
    Mariusz