eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKarta do zakupów w USDRe: Karta do zakupów w USD
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!not-for-m
    ail
    From: "witrak()" <w...@h...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Karta do zakupów w USD
    Date: Tue, 10 Jan 2012 11:46:46 +0100
    Organization: Academic Computer Center CYFRONET AGH
    Lines: 38
    Message-ID: <jeh4sa$mhg$2@srv.cyf-kr.edu.pl>
    References: <j...@4...com>
    <ja2vfd$m7e$1@mx1.internetia.pl>
    <5...@4...com>
    <2...@4...com>
    <a...@4...com>
    <a...@4...com>
    <h...@4...com>
    <u...@4...com>
    <c...@4...com>
    NNTP-Posting-Host: dorsay.interkom.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: srv.cyf-kr.edu.pl 1326192330 23088 194.8.46.11 (10 Jan 2012 10:45:30 GMT)
    X-Complaints-To: n...@c...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 10 Jan 2012 10:45:30 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:8.0) Gecko/20111105
    Thunderbird/8.0
    In-Reply-To: <c...@4...com>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:565286
    [ ukryj nagłówki ]

    Jarek Andrzejewski <p...@g...com> wrote on 2012-01-10_9:09
    > On Fri, 30 Dec 2011 15:18:46 +0100, Jarek Andrzejewski
    > <p...@g...com> wrote:
    >
    >> On Tue, 06 Dec 2011 11:56:37 +0100, Jarek Andrzejewski
    >> <p...@g...com> wrote:
    >>
    >>> On Wed, 23 Nov 2011 10:26:52 +0100, Jarek Andrzejewski
    >>> <p...@g...com> wrote:
    >>>
    >>>> On Tue, 22 Nov 2011 10:02:17 +0100, Jarek Andrzejewski
    >>>> <p...@g...com> wrote:
    >>>>
    >>>>>> Jest ciąg dalszy: karta przyszła w zwykłej kopercie ze stemplami
    >>>>>> BZWBK, która z łatwością dała się rozkleić i ponownie skleić, a
    >>>>>> wewnątrz była druga koperta (zielona, z BZWBK), całkowicie otwarta (w
    >>>>>> ogóle nie sklejona). Koperta z PIN jest nienaruszona.
    >>>>
    >>>> I c.d.: złożyłem reklamację w oddziale (na dezinfolinii odmówiono jej
    >>>> przyjęcia).
    >>>
    >>> I dalszy ciąg po prawie 2 tygodniach:
    >>
    >> I dalszy ciąg po 37 dniach: ponoć "rzecznik banku" (tak w mailu było,
    >> ale chyba chodzi o rzecznika klienta
    >> http://indywidualni.bzwbk.pl/kontakt/rzecznik-klient
    a/rzecznik-klienta.html)
    >> rozpatruje sprawę wespół w zespół (reklamacji), ale pomimo upływu
    >> 30-dniowego terminu, jaki sam sobie narzucił - wciąż BZWBK nie zdołał
    >> wykrztusić z siebie odpowiedzi.
    >
    > Mam nadzieję, że to już ostatnia część: wczoraj dostałem nową kartę. W
    > zaklejonej kopercie :-)

    Hurraaaa!!!

    Hm, ale z tego wynika, że nie są bezdennymi głąbami - uczą się...

    witrak()

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1