  • Data: 2005-08-11 14:55:24
    Temat: Re: Karta do płatności w sieci bez ROR
    Od: "KUB'a" <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "chairon" <c...@i...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    news:ddfaqh$9n4$1@news.interia.pl...

    > W archiwum grupy znalazłem, że płatności jedynie w PLN, co brzmi jakoś
    > niedorzecznie. Chodzi mi o PayPal, ewentualnie Amazon.
    >
    > --
    > chairon

    Witam.

    Wszystko zależy od tego którego per-paida BZWBK wybierzesz. "Karta
    upominkowa" umożliwia transakcje internetowe wyłącznie w PLN, natomiast
    "Kartą doładowywalną" możliwe jest dokonywanie transakcji w innych walutach
    niż PLN co czyni ją znacznie ciekawszą. Masz tu linka do zasad korzystania z
    tej karty i poczytaj o jej zaletach i ograniczeniach:
    http://dlaciebie.bzwbk.pl/_items/doc/zasady_karta_do
    ladowywalna.pdf

    zdrów
    KUB'a