  • Data: 2002-02-12 16:21:53
    Temat: Re: Karta Maestro w Pekao S.A. - historia "po latach" ;-)
    Od: Jarosław Lech <j...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:42ca.00000304.3c67cc91@newsgate.onet.pl...

    > Nie tobie pierwszemu odżyła Maestro w Peako.
    > Ciekawe kiedy mi przyślą :).
    > Ja już miałem kiedyś przypadek z MasterCard, ale odżyły tylko opłaty za
    > prowadzenie i ubezpieczenie.

    Żadnego specjalnego użerania się. Teściowie piszą pismo w stylu: w związku z
    otrzymaniem na adres taki to a taki karty takiej to a takiej informuję, że osoba,
    której kartę wydano, od dawna nie nosi takiego nazwiska i od dawna nie mieszka pod
    tym adresem, w związku z tym informuję, że najprawdopodobniej mają Państwo
    nieaktualną bazę danych o klientach oraz żądam usunięcia z niej tych danych. W
    załączeniu Maestro. Żona pisze pismo: nigdy otrzymałam w ostatnim czasie żadnej
    karty Maestro i to zarówno na adres zamieszkania, jak i na adres do korespondencji.
    Poza tym ważność mojej Maestro wygasa dopiero za pół roku, więc wydanie nowej w tej
    chwili jest niezgodne z regulaminem. Żądam anulowania bezpodstawnie pobranej
    prowizji.
    Obydwa pisma poleconym albo osobiście do banku za potwierdzeniem złożenia.
    Niech kto inny się martwi wyjaśnieniem, skąd wynika pomyłka.

    --
    Lejak
    j...@p...onet.pl