eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKarta Kredytowa pod zastaw lokaty w MultiBanku. Ktoś wie jak przebiega proces jej otrzymania ? › Re: Karta Kredytowa pod zastaw lokaty w MultiBanku. Kto? wie jak przebiega proces jej otrzymania ?
    From: sunwoj <s...@W...op.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Karta Kredytowa pod zastaw lokaty w MultiBanku. Kto? wie jak przebiega
    proces jej otrzymania ?
    Date: Sun, 29 Aug 2004 14:41:40 +0200
    Sender: s...@o...pl@83-145-181-15.cable-modem.tkk.net.pl

    Witam.
    Ja mam od roku (wlasnie minal) i nie narzekam. Ostatnio nawet mila
    niespodzianka bo na konto wplynely odsetki ze zdeponowanej lokaty.
    Malo bo malo, ale zawsze cos.
    Wygladalo to tak ze w moim miescie Multi dopiero otworzyl placowke rok
    temu i poszedlem tam 1 dnia, to babki byly tak zakrecone ze hej. Nie
    wiedzialy ze jest taka mozliwosc pod zastaw lokaty :)
    Uswiadomilej to im i mowily ze ze mna sie skontaktuja w ciagu kilku
    dni. Troche bylem zly ale nie mialem wyjscia, i musialem czekac.
    Trwalo to tydzien nim sie odezwali. (pewnie mieli w tym czasie
    szkolenie w tym zakresie.. hyhyhy).
    Troszke bylo latnia, bo musialem oprocz wszystkich dokumentow i
    wplacenia kasy na lokate jeszcze wykupic jakis znaczek skarbowy za
    15pln w urzedzie miejskim. To bylo potrzebne wlasnie do tego
    upowaznienia dla banku do zarzadzania lokata czy jakos tak. Nie wiem
    sam, ale jak mus to mus, juz bylo za pozno zeby sie wycofywac.
    Po ok 2 tyg. zadzwonilem na multilinie i okazal sie ze proces
    wydawania karty zostaw wstrzymany! Pomyslalem, co jest?
    Okazalo sie ze chceili moja ksiazeczke wojskowa jako dodatkowy
    dokument, poszedlem do oddzialu, i w oddziale powiedzieli ze to
    pomylka i ze ksiazeczki nie musze. Jakims cudem karta przyszla do
    skrzynki pocztowej... i dalej juz tylko korzystalem.
    Wtedy wydane karty kosztowalo mnie 50% taniej, teraz przy odnowieniu
    bede musial zaplacic 100% kwoty... (czyli juz bez zadnej promocji ;/).
    Korzysta sie b. dobrze, duzo place w internecie i obciazam np.
    rachunek z Idei ta karte. Jest ok, nigdy chyba nie mialem odmowy
    transakcji!

    pozdr.
    Wojtek