eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKarciana reklamacja transakcji internetowej › Re: Karciana reklamacja transakcji internetowej
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!not-for-m
    ail
    From: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Karciana reklamacja transakcji internetowej
    Date: Mon, 26 Apr 2010 14:21:58 +0200
    Organization: NASK - www.nask.pl
    Lines: 40
    Message-ID: <m...@i...localdomain>
    References: <m...@i...localdomain>
    <hr1i45$jrt$1.jkr@Slawek.IDEall.Fydryk.com>
    NNTP-Posting-Host: khc.piap.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: pippin.nask.net.pl 1272284518 20097 195.187.100.11 (26 Apr 2010 12:21:58
    GMT)
    X-Complaints-To: abuse ATSIGN nask.pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 26 Apr 2010 12:21:58 +0000 (UTC)
    Cancel-Lock: sha1:4Eoiycdwy9bseZ6kz8aSP269O7o=
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:525788
    [ ukryj nagłówki ]

    "Slawek 'IDEall' Fydryk" <s...@g...invalid> writes:

    > http://www.allegro.pl/country_pages/1/0/pza_agreemen
    t.php

    Ok. IMHO sytuacja jest jasna (w teorii przynajmniej, bo reklamacja
    w banku i/lub Allegro to nieco inna sprawa):

    SYSTEM PŁACĘ Z ALLEGRO
    system usług rozliczeń finansowych on-line dla Użytkowników,
    obsługiwany przez PayU S.A., polegający na obsłudze rozliczeń
    finansowych Użytkowników, wynikających z dokonanych zakupów towarów
    lub usług w ramach Allegro.

    PayU S.A. zastrzega, że nie jest stroną umowy zawartej pomiędzy
    Kupującym a Sprzedającym i nie ponosi odpowiedzialności za nienależyte
    wykonanie bądź niewykonanie umów zawartych przez Użytkowników w ramach
    Allegro. PayU S.A., w szczególności nie ponosi odpowiedzialności za
    zdolność Sprzedających do sprzedaży towarów lub usług oraz wypłacalność
    Kupujących ich nabywających.

    7.6. Użytkownik zobowiązany jest współdziałać z PayU S.A., w celu
    wyjaśnienia wszelkich kwestii związanych z przeprowadzanymi przez
    wystawców kart płatniczych reklamacjami, w szczególności zobowiązany
    jest udzielać wszelkich niezbędnych informacji dotyczących transakcji,
    tytułem której nastąpiła reklamowana płatność oraz na każde wezwanie
    PayU S.A., w terminie 7 dni od otrzymania takiego wezwania, dostarczyć
    PayU S.A., kopie dokumentów dotyczących realizacji transakcji, w ramach
    której Użytkownik przyjął płatność dokonaną kartą płatniczą, w tym:
    kopię potwierdzenia nadania zamawianej przez Kupującego przesyłki lub
    potwierdzenie zrealizowania zamawianej usługi. Użytkownik zobowiązany
    jest przechowywać te dokumenty przez okres co najmniej 24 miesięcy od
    daty realizacji transakcji.

    (chyba wynika z tego jasno, ze transakcja karta sluzy do zaplaty za
    towar?)

    Z tym, ze moze latwiej skorzystac (np. najpierw) z ich programu "ochrony
    kupujacych"? Nie wiem jak z terminami.
    --
    Krzysztof Halasa

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1