    From: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: KK w Citi - uzyskanie karty ;)) - dlugie
    Date: 25 Nov 2002 11:41:08 GMT
    Sender: Adam Plaszczyca <t...@o...waw.pdi.net>

    Witek <w...@p...onet.fi> wrote:

    > Dobrze, ale dla mnie dalej _nic_ z tego nie wynika. Dalej nie wiem dlaczego
    > uwazasz CA citka, za najlepsze. Bo co do tego, ze jest dobre to nie ma
    > sporu. Twierdzisz, ze jest lepsze od innych to ja pytam: w czym ? Na
    > _jakiej_ podstawie tak twierdzisz ? Znasz CA citka ? Znasz wszystkie CA -
    > przy zalozeniu oczywiscie ze juz je policzylismy ? ;-)

    Znam i CItka i chyba wszystkie w PL. Chyba, bo zawsze coś się mogło
    otworzyć. Zaś dlaczego - cóż, mogę o tym pogadać za dwa lata, kiedy mnie
    przestanie obowiązywac tajemnica.

    > A wracajac do watku. Czy ja twierdzilem cos przeciwnego ? Probowalem uzyskac
    > od Ciebie odpowiedz, ale Ty odpowiadasz tak ogolnikowo i lakonicznie, ze nie
    > ma sie do czego odniesc. Zatem zakonczmy ten bezsensowny watek.

    NIe, nie próbowałeś. NA moją tezę zaROTFLowałeś. Skoro moja wiedza jest
    tak śmieszna, to może powiedz dlaczego? Samo ROTFL bez żadnego
    wyjaśnienia jest zerowym argumentem.

    --